Som om du skule bry dig...
Forum > Fanfiction > Som om du skule bry dig...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
En tragisk historia om Neville Longbottoms liv...
Titel: Som om du skulle bry dig... Språk: Svenska Typ av text: Fanfiction Antal kapitel hittills: 3 (ändras hela tiden) Färdigskriven: Nej Rating: PG Beskrivning: Neville har precis börjat sitt 5:te år på Hogwarts, när han märker att han gått och förälskat sig i en viss Ginny Weasly. Men den här gången är det på riktigt! Samtidigt talar hjälten Harry Potter ut till Neville om sina känslor för Ginny, och Neville blir helt förkrossad! För vem skulle välja honom, före hjälten Harry Potter? Ska jag börja? "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 18 okt, 2011 12:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-13 kl. 15:10
|
|
Borttagen
|
Jaa!! Den låter gripande, bra, spännande och... bra!! Igen.. Men kör på!!!
18 okt, 2011 12:57 |
|
Dini99
Elev |
Tack så mycket miranda_dragonclaw! ♥
Det värmde! Kapitel 1 kmr ikväll "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 18 okt, 2011 13:07 |
|
Borttagen
|
Den värkar as bra tkr jag *bevakar*
18 okt, 2011 14:41 |
|
Borttagen
|
18 okt, 2011 14:50 |
|
Borttagen
|
Den verkar jättebra! Kör på! *bevakar
18 okt, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Den verkar bra
En påpekning: det stavas SKULLE med två L, inte ett 18 okt, 2011 20:02 |
|
Dini99
Elev |
tack lollo
Tack oxå MrsEmmaWeasly och StolligaLunaLIsa ♥ kmr kanske ikväll, tror jag om jag hinner "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 18 okt, 2011 20:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-18 kl. 20:11
|
|
Borttagen
|
men kör!!!
18 okt, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Börja då! väntar tålmådigt... hihi! "bevakar"
19 okt, 2011 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen