Idé till facebook
Forum > Off Topic > Idé till facebook
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har tänk att börja dela en låt för varje dag basserat på vad som hänt under dagen och/eller hur jag känner mig. Vad tycks?? ^^
18 okt, 2011 12:33 |
|
childhoodlight
Elev |
18 okt, 2011 12:40 |
|
Borttagen
|
Jag körde veckans låt på bdb ett tag =)
men brukar sällan orka sådant XD är för lat, haha, men lycka till du! 18 okt, 2011 13:31 |
|
Tonkss
Elev |
18 okt, 2011 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen