Dagens egoboost!
Forum > Off Topic > Dagens egoboost!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
I den här tråden är vi bara positiva! Inget gnäll om någonting får förekomma här! Vi ska vara så snälla som vi bara kan mot oss själva i denna tråd för att boosta oss, istället för att klanka ner på oss själva, vilket dagens människa är väldigt duktig på... Alla är vi värda precis lika mycket och vare sig vi gör misstag eller snedsteg så finns det något positivt i tillvaron, det finns det alltid!
Här ska vi inte skriva komplimanger till varandra, eller till vädret, världen eller Mugglis. Här ska vi skriva något som vi gjorde bra idag! Alla ska nämna minst en bra sak som den personen gjorde idag. Jag börjar! Idag har jag presterat helt okej på ett fysikprov trots att jag inte hade pluggat och jag har dessutom hunnit med två jympapass på Friskis som gick så himlans bra! Jag kände verkligen att kroppen orkade idag, heja mig! Så kom igen! Vad har du gjort för bra idag?
17 okt, 2011 22:55 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
17 okt, 2011 22:58 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Idag har jag lyckats få alla rätt på ett mattetest som jag jag helt säker skulle gå SKITDÅLIGT. :'D
Vilken bra tråd, btw!
17 okt, 2011 23:00 |
|
superman
Elev |
Jag lagade mat och diskade.
17 okt, 2011 23:00 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag orkade göra mig riktigt snygg och var sjukt nöjd med det
without something there is no nothing 17 okt, 2011 23:00 |
|
linnvendela
Elev |
Jaa, jag blev ganska nöjd med mitt bidrag till mugglis idol 2011, men mest efter att folk hade sagt att jag sjöng fint... Goooo ME!
Jaha. 17 okt, 2011 23:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag såg några avsnitt av doramat "maou" idag, drog till gymmet, GICK hem efter gymmet istället för att ta buss (promenad på ca 60min) och så ringde jag till Ostindiefararen ang volontärjobb imorgon. YAY! Imorgon skall jag upp tidigt och dra till skutan och jobba i tjäran-lukten.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 okt, 2011 23:04 |
|
Amandan
Elev |
Jag löste en A-uppgift på matten.
Min tumblr!
17 okt, 2011 23:04 |
|
Tonkss
Elev |
Alldeles nyss gjorde jag SO läxan tills imorgon! Höll på att glömma bort den... *Stolt* :'
17 okt, 2011 23:10 |
|
Borttagen
|
I söndags lyckades jag lätta mitt hjärta, och berätta saker jag hållit inne i två år. Och igår kände jag mig faktiskt tillräcklig, när någon behövde stöd åt mig.
Now to less deep things; Jag var duktig och gick upp av mig själv idag! 18 okt, 2011 07:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen