hogwarts.nu
Forum > Harry Potter > hogwarts.nu
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hiskeligt
Elev |
någon mer här som kommer ihåg hogwarts.nu??
jag rear ut min själ 17 okt, 2011 19:55 |
|
Grace
Elev |
Ja, jag älskade den sidan
All people smile in the same language <3 17 okt, 2011 19:57 |
|
hiskeligt
Elev |
eller hur, hur längesedan vad det den la ner nu? känns som evigheter sedan
jag rear ut min själ 17 okt, 2011 19:59 |
|
unitbjork
Elev |
Jag hängde där jämt när det fanns. ♥
18 okt, 2011 00:50 |
|
hiskeligt
Elev |
åh vad hette du?????
jag rear ut min själ 18 okt, 2011 01:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Yes! Jag satt där under väldigt många års tid men var först fast med en användare från sommaren 2005 med Antic. För det mesta var jag aktiv i Slytherin-forumet enbart
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 okt, 2011 06:28 |
|
mican00
Elev |
18 okt, 2011 07:46 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag saknar också hoggy! Jag hade en hel del olika användare, men den jag var inne på mest hette också Ladusvalan, precis som denna!
18 okt, 2011 08:28 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag var medlem där ett tag, men inte så jätteaktiv, jag var inte så mycket "datanörd" då, och satt nästan ingenting vid datorn.
18 okt, 2011 11:05 |
|
Danzi
Elev |
18 okt, 2011 14:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen