De sa att jag var rasist för att jag sa att Snape är svart. :c
Forum > Off Topic > De sa att jag var rasist för att jag sa att Snape är svart. :c
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
Ehehehehe när jag har tråkigt sitter jag och leker med mina svarta Dr. Martens, så jag bah:
"TROLOLOLO *ena skon* I'M SNAPE AND IM BLACK!!!" (menade liksom håret) Sen svarade den andra skon: "Seriously? You're not a Black! I am!" och sedan alla bah: "MEN CAILINE DIN JÄVLA RASIST!!!!" och jag bah :ccccccccccccccc för liksom. Snapes hår är ju liksom. svart. D: och sirius heter liksom. Black D: ![]() ![]()
17 okt, 2011 17:12 |
|
Borttagen
|
OKEJ JAG ANTECKNAR NER DET HÄR.
*Antecknar* :3 17 okt, 2011 17:13 |
|
Borttagen
|
Whuuut? Liksom.. det blev mer skrattattack än rasist för mig, men de kanske inte fattade "meningen"..
17 okt, 2011 17:15 |
|
Cailine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Whuuut? Liksom.. det blev mer skrattattack än rasist för mig, men de kanske inte fattade "meningen".. eller hur. e___e ![]() ![]()
17 okt, 2011 17:16 |
|
soratanaka
Elev |
hahahaha wtf lol.
Jag är filippinska & rädd för utlänningarna på sveafältet. i'm a racistttttttt. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 17 okt, 2011 17:30 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hahah LOL! Asså de fattade väl inte det roliga :3
wolfstar deserved better. 17 okt, 2011 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen