Saker du irriterar dig på.
Forum > Off Topic > Saker du irriterar dig på.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kunde inte hitta någon liknande tråd, inga träffar hittades. Ursäkta mig om det redan finns en liknande tråd.
Ja, men nu vill jag veta vad ni irriterar er på. Det kan vara vad som helst. Småsaker, personer m.m Jag irriterar mig på smaklösa glassar, äckliga godisar och djur.nu OJ, FEL FORUM. xD 17 okt, 2011 13:47 |
|
Dramione99
Elev |
Jaa, det var nog lite fel forum
Jag stör mig på vattniga makaroner! 17 okt, 2011 14:56 |
|
childhoodlight
Elev |
17 okt, 2011 17:47 |
|
Dante
Lärare |
Sökfunktionen kan vara lite knepig ibland, men det finns i alla fall en i stort sett likadan tråd som Dramione99 nämnde som heter "Saker ni stör er på?". Ta gärna en titt där istället!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=2776 *flyttar till Off Topic & låser* 17 okt, 2011 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen