Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Saker du irriterar dig på.

Forum > Off Topic > Saker du irriterar dig på.

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kunde inte hitta någon liknande tråd, inga träffar hittades. Ursäkta mig om det redan finns en liknande tråd.

Ja, men nu vill jag veta vad ni irriterar er på. Det kan vara vad som helst. Småsaker, personer m.m

Jag irriterar mig på smaklösa glassar, äckliga godisar och djur.nu

OJ, FEL FORUM. xD

17 okt, 2011 13:47

Dramione99
Elev

Avatar


Jaa, det var nog lite fel forum tror det finns en tråd som heter ungefär "saker ni stör er på" i Off Topic. (kan ha fel)

Jag stör mig på vattniga makaroner!

17 okt, 2011 14:56

childhoodlight
Elev

Avatar


Du kan alltid be en prefekt flytta tråden åt dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

17 okt, 2011 17:47

Dante
Lärare

Avatar


Sökfunktionen kan vara lite knepig ibland, men det finns i alla fall en i stort sett likadan tråd som Dramione99 nämnde som heter "Saker ni stör er på?". Ta gärna en titt där istället!

http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=2776

*flyttar till Off Topic & låser*

17 okt, 2011 20:58

Forum > Off Topic > Saker du irriterar dig på.

Du får inte svara på den här tråden.