HTC Wildfire S > byta meddelandesignal?!
Forum > Off Topic > HTC Wildfire S > byta meddelandesignal?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Alltså
jag är nog världens mest otekniska människa Jag går in på inställningar > ljud > meddelandesignal och kryssar i någonting att ha, men ÄNDÅ så har jag samma meddelandesignal så fort någon smsar mig?! Frustrerande really
16 okt, 2011 20:20 |
|
leumas vän
Elev |
Dessa feletoner är lite kluriga. Fast det är ju häftigt att dom är äckelektriska.
Önskar att jagkunde hjälpa dig, men jag är inte heller så teknisk. 16 okt, 2011 20:23 |
|
childhoodlight
Elev |
16 okt, 2011 20:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-16 kl. 20:30
|
|
Borttagen
|
hmm.. när jag gör det så fungerar det alltid, men trycker du på använd efteråt?
Annars kan man också om man har en app, tex funny ringtones, så kan man ju ändra där också 16 okt, 2011 20:30 |
|
childhoodlight
Elev |
Äh det fixade sig till slut : D
Jag var däremot tvungen att ansluta mobilen till datorn, gå in på SD-kortet, dra filer dit (även om jag hade dem på mobilen), sen gå in på meddelanden > inställningar > ändra meddelandeljud :s skitklurigt
16 okt, 2011 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Äh det fixade sig till slut : D Jag var däremot tvungen att ansluta mobilen till datorn, gå in på SD-kortet, dra filer dit (även om jag hade dem på mobilen), sen gå in på meddelanden > inställningar > ändra meddelandeljud :s skitklurigt Det var ju tur 16 okt, 2011 20:31 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag hade problem med det på min xperia - visade sig att det fanns "olika" meddelandesignaler som man ställde in på olika sätt O:
without something there is no nothing 16 okt, 2011 20:36 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Li: Jag hade problem med det på min xperia - visade sig att det fanns "olika" meddelandesignaler som man ställde in på olika sätt O: Så där är det på HTC Wildfire S också, jättejobbigt faktiskt o: Men du kan låsa tråden nu
16 okt, 2011 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen