meddelande, ring och alrmsignal! :D
Forum > Off Topic > meddelande, ring och alrmsignal! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har ingen aning om en sådan här tråd finns, min sökfunktion funkar ej
Iallafall jag undrar vad ni har för Meddelande, Ring coh alarmsignal på eran mobil? Mina: Meddelande: en asläskig spökflicka som säger: Answer me, haha blir rädd varenda gång Ringsignal: Harry Potter introt Alarm: Nyan cat, hahah 16 okt, 2011 19:43 |
|
Cailine
Elev |
Meddelande: Draco Malfoy som säger "Serpensortia!"
Ringsignal: Hedwig's Theme Alarm: Voldemort som säger "Avada Kedavra!" ![]() ![]()
16 okt, 2011 19:44 |
|
expelliarmus
Elev |
Meddelande - Någon Nokia-signal som låter som ett rymdskepp ._. Blir fett rädd när jag får sms! (brukar alltid ha ljudlöst)
Ring - Klassiska Nokia-signalen, orkar inte byta... </3 Alarm - Nokia-signal där också! Har haft telefonen i 1½ år och inte orkat byta signaler ännu, BAD JEN!
16 okt, 2011 19:46 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag har alltid min på tyst...
Meddelande: Vet inte. Ringsignal: En jättejobbig som fanns med på mobilen från början, jag vet inte hur man ändrar haha. Alarm: Olika.
16 okt, 2011 19:46 |
|
Fang
Elev |
Här är en liknande tråd, fast den handlar bara om Ringsignalen http://www.mugglarportalen.se/location.php?q=vingummiborgen#forum.php?topic=7579&page=2
16 okt, 2011 19:47 |
|
Enchanted
Elev |
meddelande: Någon HTC sms-signal
Ringsignal: Enchanted - Owl City Alarm: Charmed life 16 okt, 2011 19:47 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 19:50 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Cailine: Meddelande: Draco Malfoy som säger "Serpensortia!" Ringsignal: Hedwig's Theme Alarm: Voldemort som säger "Avada Kedavra!" Jag tror att vi har samma app? Alltså jag kan bara ändra de där sakerna till ringsignal, men inte sms. Exakt vart trycker man för att få det som sms-signal, vet du det?
16 okt, 2011 19:55 |
|
hyperion
Elev |
^ Jag tog "Save as notifcation" så kunde jag välja det som sms signal sen.
Meddelande: Draco Malfoy som säger Serpensortia. Ringsignal: End of an Era med Oliver Boyd and the Remembralls Alarm: Stewie från Family Guy som bara "Lois lois lois lois , mum mum mum mum" osv. ![]()
16 okt, 2011 19:59 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Men vart hamnar det då? Jag sparade som det men jag fattar inte vart jag ska trycka? SÅ oteknisk av mig ahhaha
16 okt, 2011 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen