Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag vill ha en afro.

Forum > Off Topic > Jag vill ha en afro.

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Som min idol Erykah Badu.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.feministe.us%2Fblog%2Fwp-content%2Fuploads%2F2011%2F05%2FErykah-Badu.jpg
Men alla skrattar åt mig och säger att jag kommer se ut som en clown då ;___;

Vad tycker ni? Skulle ni vilja ändra ert hår så det ser ut som ni verkligen vill ha det?

16 okt, 2011 14:12

Salazar1
Elev

Avatar


Jag har bara en dröm....att mitt hår ska se ut som ett kråkbo när jag vaknar! men det envisas alltid med att ligga platt som en pannakaka på huvet.


Om du vill ha afro, skaffa afro. men om du hade velat testa hur den kan se ut kanske du kan fläta hela håret i småsmå flätor och sedan spola det och sova med det? Och sen fläta ut det på morgonen

Slytherin Pride

16 okt, 2011 14:14

Borttagen

Avatar


Mitt hår ser på morgonen...Jag ser ut som Jedward för faen :[ Min familj mobbar mig och börjar nynna på Lipstick när dom ser mig >__>

Jag ska prova. Fast min mamma är emot det.

16 okt, 2011 14:15

Borttagen

Avatar


Sa inte du en gang att du ville bli en negress? Du sa det till mig och Shanya c:

16 okt, 2011 14:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sa inte du en gang att du ville bli en negress? Du sa det till mig och Shanya c:
:[ Jo. Jag vill det för jag är avis på Shanya. Hennes hudfärg skinner som solen! Hennes hår i rastaflätor ♥ Vill ha!!

16 okt, 2011 14:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Sa inte du en gang att du ville bli en negress? Du sa det till mig och Shanya c:
:[ Jo. Jag vill det för jag är avis på Shanya. Hennes hudfärg skinner som solen! Hennes hår i rastaflätor ♥ Vill ha!!
Hon har en afro nu sa du vet.

16 okt, 2011 14:24

Borttagen

Avatar


^
Ska raka av allt hår jag har nu.

16 okt, 2011 14:25

Ginnyy
Elev

Avatar


Du är cool, skaffa afro!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

16 okt, 2011 14:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginnyy:
Du är cool, skaffa afro!
Jag vill och jag ska! ;D

16 okt, 2011 14:28

Somnium
Elev

Avatar


Vill ha kort hår och vara riktigt blond. Eventuellt ha blå lugg c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

16 okt, 2011 14:30

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Jag vill ha en afro.

Du får inte svara på den här tråden.