Din trollstav?
Forum > Off Topic > Din trollstav?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur ser din trollstav ut här på mugglis? Vad tycker du om den egentligen? Finns det någon möjlighet att få en likadan trollstav här på mugglis, som någon Harry Potter karaktär har?
Avada Kedavra på tråden om en liknande redan finns. 15 okt, 2011 14:51 |
|
Glittra
Elev |
Jag har inte reflekterat särskilt mycket över min mugglistrollstav, bortsett från att "16 tum" låter som en himla lång trollstav. O.O
15 okt, 2011 15:18 |
|
Fang
Elev |
Borde den här inte vara i kategorin mugglarportalen?
15 okt, 2011 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fang: Borde den här inte vara i kategorin mugglarportalen? Nej, det tycker jag inte. Den här tråden passar ju i Off Topic. STOLT ÖVER MIN TROLLSTAV. ah 15 okt, 2011 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen