Någon i England?
Forum > Off Topic > Någon i England?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tiinaah
Elev |
Tänkte bara höra om det finns någon mer som bor i England och isåfall, har ni varit och sett några Harry Potter platser/saker?
14 okt, 2011 19:12 |
|
grodan-boll
Elev |
bor inte där just nu, men ska flytta dit om ca 2 år ^^
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 14 okt, 2011 19:33 |
|
sten
Elev |
14 okt, 2011 19:34 |
|
tiinaah
Elev |
@grodan-boll - Åh vad kul! Vet du än vad du ska göra här osv?
@sten - Ja jag förstår det, när jag först flyttade hit kändes det så spännande och allt men så tänkte jag även, att herregu jag ska flytta till Potter-land! 14 okt, 2011 19:38 |
|
superman
Elev |
I wish. Gud du är lycklig!
14 okt, 2011 19:40 |
|
tiinaah
Elev |
@superman - Jag älskar England.
14 okt, 2011 19:43 |
|
grodan-boll
Elev |
Jag hoppas på att hitta ett jobb där efter att jag gått ut gymnasiet
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 15 okt, 2011 00:14 |
|
Borttagen
|
Bodde i Camden förut. Den enda platsen jag har varit är Kings Cross...Som ligger i Camden x)
15 okt, 2011 00:22 |
|
adliitam
Elev |
15 okt, 2011 00:23 |
|
Cailine
Elev |
16 okt, 2011 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen