Era känslor i låtar.
Forum > Off Topic > Era känslor i låtar.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Det finns ju en "Era känslor i bilder"-tråd, denna är väl ungefär likadan, fast här länkar ni en låt som ni känner igen er i C:
![]()
14 okt, 2011 18:48 |
|
superman
Elev |
14 okt, 2011 18:54 |
|
tiinaah
Elev |
Oj det finns så många.. Just idag är det nog:
www.youtube.com/watch?v=0xDf-_8KvGM&ob=av2e för jag tänker på min syster som ska komma och hälsa på mig i England, hon är otroligt rädd för att flyga men jag är säker på att hon klarar det galant! ♥ 14 okt, 2011 19:00 |
|
Somnium
Elev |
14 okt, 2011 19:12 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 20:28 |
|
Borttagen
|
14 okt, 2011 20:40 |
|
Borttagen
|
All I Need - Tom Felton ♥
16 okt, 2011 17:54 |
|
ikka
Elev |
16 okt, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 17:57 |
|
Fotbollsgustav
Elev |
Someone like you - Adele
Gustav Olsson - a new star was born. 16 okt, 2011 18:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen