Snaaaape xD
Forum > Harry Potter > Snaaaape xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
14 okt, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Eh, haha? xd
14 okt, 2011 17:40 |
|
Katla
Elev |
Jag säger och har alltid sagt Snejp.
♏︎ 14 okt, 2011 17:48 |
|
Piggelin
Elev |
Jag vet en liten tjej som läste HP i 9 årsåldern och utalade Snape sonm det skulle låta på svenska. Dumbledore lika så.
14 okt, 2011 17:57 |
|
joel9324
Elev |
14 okt, 2011 18:03 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Katla: Jag säger och har alltid sagt Snejp. 14 okt, 2011 18:15 |
|
SweetSweet
Elev |
Jag säger Snejp och Dambeldor!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 14 okt, 2011 18:18 |
|
viktor
Elev |
jag säger snape
14 okt, 2011 18:20 |
|
Borttagen
|
Dumbledåre och Snorgärsen.
14 okt, 2011 18:22 |
|
theodor_aeroblast
Elev |
Jag uttalar det Sneip och Dambeldor
Vad du än gör låt inte bli att bli min vän! :D 14 okt, 2011 18:29 |
Forum > Harry Potter > Snaaaape xD
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen