Föräldrar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Jag och mina vänner började diskutera föräldrar för ett tag sen.
"Ni är ju alltid fett kramgoa med era föräldrar och säger 'jag älskar dig' till dom och så... brukar ni liksom.. göra sånt?" frågade jag då. Och alla blev helt chockade och frågade om inte jag kramas med mina föräldrar och säga sånt. Nej, det brukar jag inte. Jag kramar bara mina föräldrar när dom ska/har varit vara borta en vecka eller mer. Och jag har inte sagt att jag älskar dom sen jag gick i lågstadiet. Jag trodde inte folk gjorde sånt i min ålder men tydligen så var jag något av ett undantag Såååå, jag undrar mugglis - är ni cuddly med era föräldrar? 14 okt, 2011 08:12 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Jag är nog typ som du, har inte sagt "jag älskar er" sen typ lågstadiet. Men jag brukar krama dem ibland 14 okt, 2011 08:16 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Brukar inte krama mina föräldrar om dom inte har varit borta länge. Ibland kan dom få en kram om de har gjort något bra haha.
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
14 okt, 2011 08:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Nej. Jag kramade dock mamma igår efter att ha gett henne en försenad födelsedagspresent. Hahah hon blev så paff och glad att hon attackerade mig med en kram - vilket var trevligt!
HAN vill krama mig varje gång vi ses och skall vara jävligt kärleksfull jämt - och jag orkar inte det. Det är skitjobbigt! Brorsan kramar jag varje gång jag ser honom för det händer inte allt för ofta längre. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 okt, 2011 09:05 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag och mamma kramas säkert hundra gånger per dag. Pussar henne alltid några gånger per dag också! Senast idag sa jag vid frukostbordet "åååh, mamma jag älskar dig mest i världen, du är verkligen den bästa mamman på jorden!" Jag är helt ärlig när jag säger det också, jag fjäskar aldrig för mina föräldrar. Jag älskar henne verkligen mest på jorden och hon är en fantastisk kvinna. Vi sitter också i tv-soffan rätt ofta och bara kramas och myser. Älskar att få somna i hennes famn framför tv;n! ♥ Jag och pappa kramar varandra godnatt och mer än så är det inte (mina föräldrar är skilda).
Jag älskar min varma relation till min mamma, den är så naturlig och vacker! :]
14 okt, 2011 11:33 |
|
Solu
Elev |
Kramar mina föräldrar om vi inte har träffats under ett par dagar (t.ex. vid resor och sånt) annars är det inte så mycket mer, haha.
THE MAGIC NEVER ENDS
14 okt, 2011 11:47 |
|
ikka
Elev |
Jag kramar mina föräldrar innan jag ska gå & lägga mig och innan jag går hemifrån, typ. Pappa brukar säga att han älskar mig och min syster åtminstone varje kväll, men jag är inte så bra på att säga att jag älskar honom. Säger oftast bara "detsamma" eller liknande... Mamma brukar inte säga det så ofta, men det har hänt några gånger. Jag har lättare att säga att jag älskar henne än pappa.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
14 okt, 2011 12:13 |
|
kinshaw
Elev |
Jag kramar mina föräldrar nästan varje dag. Kanske varannan. Säger sällan att jag älskar dem, endast när de säger att de älskar mig först eller något. Jag tror de vet vad jag känner även om jag inte säger det till dem.
![]()
14 okt, 2011 12:15 |
|
f00nt
Elev |
Jag kramar min mamma ett par gånger per dag iaf : ) men säger inte jag älskar henne eller så det vet hon redan att jag gör!
14 okt, 2011 13:07 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Bara för att någon vet det så uppskattas det ändå när man säger det. Man kan aldrig säga en gång för mycket att man älskar någon.
14 okt, 2011 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen