Connie Talbot
Forum > Off Topic > Connie Talbot
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Erkänn, Connie Talbot har en av världens finaste röster
Hon var med i Brittiska talang när hon var 7, nu är hon 10 och lägger upp olika covers på låtar på sin Youtube-kanal. http://www.youtube.com/watch?v=nviZDiP_Gvs&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Q8yhAeORKIk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=KRbtuZZl5a0&feature=related ![]()
13 okt, 2011 16:40 |
|
luckyBella
Elev |
13 okt, 2011 16:41 |
|
Borttagen
|
Hon är galet duktig! Vad stor hon har blivit. Såg henne på tv och hon sjöng en Whitney Huston låt! Jätte duktig är hon.
13 okt, 2011 16:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hon är riktigt bra!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 okt, 2011 18:02 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Ahh jag vet, hon har blivit STOR. o_o Hon ser lite divig ut men hon sjunger bra. *avundsjuk*
Jag hittade hennes kanal via tumblr, heh.
13 okt, 2011 18:04 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hon är amazing. Helt ärligt, skulle dö för hennes röst x...x Skönt att hon inte försvann heller! :3
wolfstar deserved better. 13 okt, 2011 18:13 |
|
Borttagen
|
Hon är helt supermegafoxyawsome! ♥
13 okt, 2011 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen