Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vart bor ni?

Forum > Off Topic > Vart bor ni?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


I sin profil kan man ju fylla i vart man bor, så nu är min fråga: vart bor ni?
Själv så bor jag i Dolderhuset, tillsammans med min syster!

13 okt, 2011 14:43

Borttagen

Avatar


13 okt, 2011 15:02

Borttagen

Avatar


Kei.

13 okt, 2011 17:36

Borttagen

Avatar


fast egentligen, det där var ju en nyhet om att man kunde skriva in vart man bor, denna var mer att diskutera vart man bor? Jag vet inte, är inte det olika saker?

13 okt, 2011 18:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
fast egentligen, det där var ju en nyhet om att man kunde skriva in vart man bor, denna var mer att diskutera vart man bor? Jag vet inte, är inte det olika saker?


Haha, jo det trodde jag iaf ^^

13 okt, 2011 18:20

Borttagen

Avatar


Det tror jag med...

jag bor iaf i gryffindortornet

13 okt, 2011 18:51

Enchanted
Elev

Avatar


PIGFARTS!

13 okt, 2011 18:54

superman
Elev

Avatar


Hemligheternas kammare, där jag föder upp tama basilisker.

13 okt, 2011 18:56

Borttagen

Avatar


cell nr. 1337 @ Azkaban

13 okt, 2011 19:01

cisssi7
Elev

Avatar


bor i kungens navel

bor ensam

13 okt, 2011 19:34

1 2

Forum > Off Topic > Vart bor ni?

Du får inte svara på den här tråden.