Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditch-lag i Uppsala!

Forum > Off Topic > Quidditch-lag i Uppsala!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej alla mugglisar! För några dagar sedan upptäckte jag att vi i Uppsala bara har ett Quidditch lag, och det är lite tråkigt då ni i stockholm har 4-5 stycken!

Så nu fick jag världens-mest-craiziest-idé att skapa ett till Quidditch lag! Men inget lag utan medlemmar!

Så ni i där ute bakom datorskärmarna som bor i närheten av Uppsala och söker en aktivitet som är rolig och HP-inspirerad, passa på nu!

12 okt, 2011 16:29

Forum > Off Topic > Quidditch-lag i Uppsala!

Du får inte svara på den här tråden.