Quidditch-lag i Uppsala!
Forum
> Off Topic
> Quidditch-lag i Uppsala!
|
Borttagen
|
Hej alla mugglisar! För några dagar sedan upptäckte jag att vi i Uppsala bara har ett Quidditch lag, och det är lite tråkigt då ni i stockholm har 4-5 stycken!
Så nu fick jag världens-mest-craiziest-idé att skapa ett till Quidditch lag! Men inget lag utan medlemmar!
Så ni i där ute bakom datorskärmarna som bor i närheten av Uppsala och söker en aktivitet som är rolig och HP-inspirerad, passa på nu!
12 okt, 2011 16:29
|
Du får inte svara på den här tråden.