färg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lille Fisk
Elev |
Vad är eran favorit färg?
Min är gul. Lille Fisk 12 okt, 2011 16:24 |
|
sweetfia
Elev |
Svart och lila
12 okt, 2011 16:28 |
|
Bugglan
Elev |
Jag gillar rosa ♥
12 okt, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
Grön och lila ;D
12 okt, 2011 16:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Svart! "Det är ingen färg" blahablaha, jag har alltid haft svart som favoritfärg.
Sedan vill jag självklart kombinera det med andra nyanser så där jag bor finns många marinblå, blå och ljusblå-nyanser: olika kombinationer av blått är bland det finaste jag vet. ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 okt, 2011 16:32
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-12 kl. 16:36
|
|
IamAK
Elev |
min är lila.
12 okt, 2011 16:32 |
|
Borttagen
|
Röd och lila!
Synd att dom inte passar så bra ihop.. 12 okt, 2011 16:34 |
|
GinnyOlivia
Elev |
12 okt, 2011 16:36 |
|
kinshaw
Elev |
12 okt, 2011 16:37 |
|
Borttagen
|
Min favorit färg är röd!
12 okt, 2011 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen