Övertrött
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nanyria
Elev |
Hur påverkas ni av övertrötthet?
Själv blir jag virrig, random och väldigt fnittrig. 10 okt, 2011 09:12 |
|
Somnium
Elev |
Blir sjukt hyper, springer omkring och pratar fort och skrattar åt allt och alla. o.o
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
10 okt, 2011 09:30 |
|
whirlwinds
Elev |
10 okt, 2011 09:48 |
|
superman
Elev |
Skrattar hela tiden, mest åt mig själv. Ganska pinsamt tbh :$
10 okt, 2011 09:58 |
|
expelliarmus
Elev |
Ibland när jag är övertrött så är jag typ apatisk, det går inte att kontakta mig och jag vet inte riktigt vad jag själv gör, men ändå så kan jag inte somna. Ibland blir det motsatt effekt och så kan jag dra ut och springa en mil, typ! Kan bli lite smådryg också. Men jag brukar oftast inte drabbas så hårt av övertrötthet
10 okt, 2011 10:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det finns flera steg när det kommer till mig och övertrötthet. I ena stunden kan jag vara aspigg och skratta till minsta lilla grej i filmer osv och i andra stunden kan jag vara helt slut i kroppen och vilja dö av trötthetskänslovågar.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 okt, 2011 10:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen