Min och Claras "Gingers are Mudbloods"-låt
Forum > Off Topic > Min och Claras "Gingers are Mudbloods"-låt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
Okej:
HERE WE GO. Vi menar inget illa med den här låten, den är mer ett skämt på hur patetisk mobbing mot Hufflepuffare och Gingers kan bli, så ta verkligen inte illa upp, för vi menar inget illa: http://www.youtube.com/watch?v=R4avvIwmzxg ![]() ![]()
9 okt, 2011 20:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen