Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken drake väljer du?

Forum > Off Topic > Vilken drake väljer du?

Användare Inlägg
Willhelmina
Elev

Avatar


Ja, vilken drake vill du ha?
Jag vill ha en Walesisk grön

9 okt, 2011 19:22

Borttagen

Avatar


Vill ha en Kinesisk Eldboll (Den är sååå söt)

9 okt, 2011 19:23

Willhelmina
Elev

Avatar


Joo den är cool ^^
Om det inte fanns Walesisk så skulle jag lätt vilja ha eldbollen :3

9 okt, 2011 19:24

Minidjuret
Elev

Avatar


^

Håller med^^

9 okt, 2011 19:24

Ella01
Elev

Avatar


Jag måste fråga hur mycket får man för drakblodet?
Snälla hjälp mig!

✩✩✩

14 okt, 2011 17:01

Borttagen

Avatar


Jag har en Walesisk Grön, den heter MiMo!

14 okt, 2011 17:03

Ladusvalan
Elev

Avatar


En svensk kortnosing, eftersom den är så söt och verkar vara relativt lätt att ta hand om. Fast vad vet jag?

14 okt, 2011 17:04

Fang
Elev

Avatar


Om du menar irl. Borde den här inte vara på kategorin Harry Potter?
Om du menar på mugglis. Borde inte den här vara i kategorin Mugglarportalen?

14 okt, 2011 17:05

Borttagen

Avatar


Walesisk grön är min favorit. :333

14 okt, 2011 17:07

Forum > Off Topic > Vilken drake väljer du?

Du får inte svara på den här tråden.