Fråga om musik.
Forum > Off Topic > Fråga om musik.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nanyria
Elev |
Ämnen om musik som inte är Wrock, bör det komma in hit eller till Wrock forumet? Själv tycker jag att man borde ha det i wrock forumet, och ha det som ett ja, musikforum, men ja, hur ska det vara?
12 sep, 2010 13:54 |
|
dani
Elev |
Det ska nog hamna här i Off Topic, eftersom Wrock är Wizard Rock, alltså bara HP-relaterad musik
12 sep, 2010 21:55 |
|
Nanyria
Elev |
Men det verkar ganska korkat på något sätt, skulle det inte då vara bättre att ha det som ett musikforum?
12 sep, 2010 22:23 |
|
Cyachi
Elev |
Ett musikforum vore nice, men ett w-rock forum är ju... Supercharmigt!
Hittills har ju trådar relaterade till musik hamnat här, i off topic. 12 sep, 2010 22:27 |
|
Oskan
Elev |
Spelar egentligen ingen roll, men eftersom det är som det är nu, så behöver det ju inte ändras ^^
"May the force be equal to mass times acceleration" 14 sep, 2010 17:59 |
|
Asked Calmly
Elev |
21 dec, 2015 14:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen