vaa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
våldimårt
Elev |
e ny här, fatar ingenting :s
9 okt, 2011 00:39 |
|
GinnyOlivia
Elev |
9 okt, 2011 00:46 |
|
våldimårt
Elev |
va gör man här??
9 okt, 2011 00:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av våldimårt: va gör man här?? man e koll 9 okt, 2011 00:48 |
|
våldimårt
Elev |
hur gör man då? ja fatar inte
9 okt, 2011 00:49 |
|
expelliarmus
Elev |
9 okt, 2011 00:51 |
|
våldimårt
Elev |
va för saker? och varfr står det att jag e mugglare??
9 okt, 2011 00:52 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Det är en rank. Ju mer inlägg du skriver desto högre rank får du. Du kommer att upptäcka att det som står där ändras med tiden :-) Man får dock inte spamma för att gå upp i rank, det är emot reglerna.
Här har du frågor & svar om Mugglarportalen; http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=9087&page=1#library.php?show=faq
9 okt, 2011 00:54 |
|
våldimårt
Elev |
vad e spamma?
9 okt, 2011 00:55 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Skriva ett inlägg där det bara står "ok" eller är en smiley. Om man skriver något som inte tillför någonting till diskussionen så räknas det som spam.
9 okt, 2011 00:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen