Har äntligen köpt Narcissas stav.
Forum > Off Topic > Har äntligen köpt Narcissas stav.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
9 okt, 2011 00:10 |
|
expelliarmus
Elev |
9 okt, 2011 00:13 |
|
Cailine
Elev |
9 okt, 2011 00:14 |
|
Borttagen
|
Åå grattis önskar jag hade ginnys.
9 okt, 2011 00:14 |
|
Cailine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åå grattis önskar jag hade ginnys. Hm, jag är ingen anhängare till Weasleyfamiljen, dessvärre. ![]() ![]()
9 okt, 2011 00:18 |
|
Borttagen
|
Åsum! Den staven var ju as snygg! *tummen upp*
9 okt, 2011 00:22 |
|
accioron
Elev |
Åh, vilken häftig stav! Tänkte beställa Rons stav ikväll, faktiskt
9 okt, 2011 00:25 |
|
Cailine
Elev |
9 okt, 2011 00:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
9 okt, 2011 00:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
DEN VILL JAG HAAAA! Har jäklarimej inte hittat den någonstans (och dock inte kollat på webb-shopparna på ett tag förstås)
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 okt, 2011 00:35 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen