Ska jag söka hjälp?
Forum > Off Topic > Ska jag söka hjälp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vendela
Elev |
Böcker. Böcker. Böcker! 8 okt, 2011 20:00
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 4 kl. 14:58
|
|
childhoodlight
Elev |
Självfallet behöver du inte söka hjälp för att du mår dåligt. Du kan ju prata med en lärare, förälder osv som hjälper dig ur situationen?
8 okt, 2011 20:02 |
|
superman
Elev |
Om du känner att du behöver prata med någon tycker jag absolut du ska kontakta bris eller bup eller helt enkelt snacka med någon vuxen du litar på. Annars kan du alltid uggleposta mig om du behöver stöd!
8 okt, 2011 20:02 |
|
ikka
Elev |
Om du känner att du skulle må bättre av att prata med någon så tycker jag att du ska göra det. Annars kan det ju funka att börja på någon fritidsaktivitet där du kan träffa kompisar. Då kanske det inte spelar lika stor roll om du inte har så många vänner i skolan
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
8 okt, 2011 20:03 |
|
soratanaka
Elev |
Det är alltid bra att prata med någon. Testa gå till skolhälsan och se om det finns någon kurator att prata med, eller sjuksköterska. Du kan givetvis söka hjälp utöver detta, om du känner att det behövs. Annars kan du ju testa prata med förälder eller annan du litar på. Och så finns ju vi mugglisar här!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 8 okt, 2011 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen