Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

System of a Down.

Forum > Off Topic > System of a Down.

1 2
Användare Inlägg
Pixignom
Elev

Avatar


Finns det någon på detta myspysiga ställe som lyssnar på de fyra underbaringarna i Soad? :'D

Everyone's favorite Narnian.

8 okt, 2011 17:38

Borttagen

Avatar


I love them!! Älskar Serj Tankians röst ♥

8 okt, 2011 17:40

Pixignom
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
I love them!! Älskar Serj Tankians röst ♥


Woooeh! :'D Hans röst är underbar. Och Daron är underbar. Jag vill ge honom en stor kramo ch en kyss ♥
Fin som jag är såg jag dom på metaltown i somras :'D Lycklig tös är jag.

Everyone's favorite Narnian.

8 okt, 2011 17:42

Borttagen

Avatar


^
Avis här!
Blev sad när dom splittrades men blev happy när dom ett band igen :3

8 okt, 2011 17:47

Pixignom
Elev

Avatar


Ja men eller hur. Det var sån tid för sörjande då de splittrades men life's pretty good nu igen känner jag :'D
Och jag förstår att du är avis höhö. Det var aningen underbart att se dom C': de är väldigt vackra live.

Everyone's favorite Narnian.

8 okt, 2011 17:50

Eilonwy
Elev

Avatar


Jag har hört EN låt, men den har gjort så mycket för mitt skrivande att jag älskar den! Formade hela min nano förra året, and I still love it c: (Soldier Side)

("nano" är en bok man skriver inom loppet av en månad. kort sagt)

Even the darkest night will end and the sun will rise

8 okt, 2011 18:05

Pixignom
Elev

Avatar


Skrivet av Eilonwy:
Jag har hört EN låt, men den har gjort så mycket för mitt skrivande att jag älskar den! Formade hela min nano förra året, and I still love it c: (Soldier Side)

("nano" är en bok man skriver inom loppet av en månad. kort sagt)


Vacker låt det där, indeed c: Vill du ha inspiration osv till ditt skrivande så är Soad väldigt bra att lyssna på faktiskt med tanke på att deras texter vanligtvis har ett så starkt budskap. Man får upp många tankar i huvet genom att lyssna på deras musik. I alla fall jag ^^ Sen är det ju inte så för all såklart men.

Everyone's favorite Narnian.

8 okt, 2011 19:18

soratanaka
Elev

Avatar


Inte överdrivet fan, vet inget om bandet i helhet, men härlig grupp med härliga låtar som jag diggar rätt hårt.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

8 okt, 2011 19:41

whirlwinds
Elev

Avatar


är väl inget sådär asstort fan och vet väl inte så mycket mer om dem än sångarens namn, typ, men jag älskar deras musik osv. roulette ♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4190059%2F9-3%2F20170802_121833_1761619971_5981a8cd2a6b22bba90d6e3b.jpg

8 okt, 2011 19:46

Borttagen

Avatar


Mina bröder gillar soad, så jag har hört massa låtar. Kan dock inget om bandet eller så, men låtarna är bra. ^^ Älskar den här låten. ♥

8 okt, 2011 19:46

1 2

Forum > Off Topic > System of a Down.

Du får inte svara på den här tråden.