Hp kalas!
Forum > Harry Potter > Hp kalas!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Granger
Elev |
Idag så ska jag på kallas hos min kompis Hedvig (Vi kallar henne Cho) Här är hon: Cho chang!!♥. Det ska vara Harry Potter kalas. Nästa lördag ska jag på kalas hos Frida (Kallas Lavender) hon ska också ha hp kalas. Där ska vi se 6:an. Men idag så ska vi få Bertie Botts Böno I Alla Smaker, och trollstavar och jättemycket! Har ni haft eller gått på något hp kalas?
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 8 okt, 2011 11:07 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jäklar vad kul!
Tyvärr har jag aldrig varit på ett hp-kalas men däremot har jag dragit på en del HP-konvent och HP-event där man fått klä ut sig, vifta runt med trollstav och lekt HP-relaterade lekar. ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 okt, 2011 11:10 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Vad roligt!
Jag har aldrig vart på något HP-kalas men om jag ska ha kalas nästa år ska jag nog ha det.
8 okt, 2011 12:22 |
|
Borttagen
|
Vilket sammanträffande. Om din kompis Hedvig fyller år i dag så har hon det samma dag som sin namnsdag.
Tyvärr har jag aldrig varit på hp kalas. 8 okt, 2011 12:49 |
|
Borttagen
|
Va kul
Nä har aldrig varit på HP kalas men skulle vilja det 8 okt, 2011 12:55 |
|
Dramione99
Elev |
Va kul för er!
8 okt, 2011 15:06 |
|
Borttagen
|
Vad kul! Har aldrig varit på HP-kalas, men skulle gärna vilja.
8 okt, 2011 15:51 |
|
Elin Granger
Elev |
Det var skitkul!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 8 okt, 2011 19:39 |
|
mollylisa
Elev |
Min kompis lily,luna hade ett, det var jättekul!
16 dec, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
Kul för er! Jag är faktiskt riktigt avis nu!
16 dec, 2012 18:23 |
Forum > Harry Potter > Hp kalas!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen