Nattugglor hitåt!
Forum > Off Topic > Nattugglor hitåt!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glittra
Elev |
... Mest för att jag fick totaltomt på folk att babbla med, och jag inte riktigt känner mig redo att gå och lägga mig ännu. D: Men det känns ju lite väl ensamt att sitta och uggla för mig själv. Så jag tänkte se om det fanns någon mer som var vaken?
8 okt, 2011 00:54 |
|
EMELESEL
Elev |
Tydligen inte
8 okt, 2011 10:03 |
|
Borttagen
|
jag känner mig riktigt rejält mobbad när det bara är jag som är inloggad
8 okt, 2011 10:12 |
|
Glittra
Elev |
Jag kände mig riktigt rejält mobbad igår kväll! D: Men kram på er som ändå svarar nu. Det räknas det också! Känner mig mindre mobbad nu, faktiskt. :3 Men det fina var att det var typ... Några online, i alla fall. Typ sju stycken. Fast de försvann ganska fort, så. Menmen.
8 okt, 2011 15:22 |
|
Borttagen
|
Jag hamnar i riskzonen ibland, när jag ser att det bara är 3 kvar som är online så brukar jag gå och lägga mig, innan jag blir ensam. x)
8 okt, 2011 15:25 |
|
Glittra
Elev |
Haha! Det låter som en rätt bra metod. x) Ska lätt prova den nästa gång! Man vill ju inte vara den som sitter sist kvar och ser dum ut, typ. (a) Vilket jag blev igår. .__.'
8 okt, 2011 15:26 |
|
tyri
Elev |
jag brukar vara inne på mugglis via mobilen i prinsip hela natten, men när jag blir helt ensam brukar jag lägga mig.
24 nov, 2011 17:21 |
|
childhoodlight
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=7723&page=#p392851
Denna tråd verkar perfekt för dig!
24 nov, 2011 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen