Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nattugglor hitåt!

Forum > Off Topic > Nattugglor hitåt!

Användare Inlägg
Glittra
Elev

Avatar


... Mest för att jag fick totaltomt på folk att babbla med, och jag inte riktigt känner mig redo att gå och lägga mig ännu. D: Men det känns ju lite väl ensamt att sitta och uggla för mig själv. Så jag tänkte se om det fanns någon mer som var vaken?

8 okt, 2011 00:54

EMELESEL
Elev

Avatar


Tydligen inte Men du är inte ensam, jag brukar också sitta och uggla på natten/kvällen, men ingen är inne då

8 okt, 2011 10:03

Borttagen

Avatar


jag känner mig riktigt rejält mobbad när det bara är jag som är inloggad

8 okt, 2011 10:12

Glittra
Elev

Avatar


Jag kände mig riktigt rejält mobbad igår kväll! D: Men kram på er som ändå svarar nu. Det räknas det också! Känner mig mindre mobbad nu, faktiskt. :3 Men det fina var att det var typ... Några online, i alla fall. Typ sju stycken. Fast de försvann ganska fort, så. Menmen.

8 okt, 2011 15:22

Borttagen

Avatar


Jag hamnar i riskzonen ibland, när jag ser att det bara är 3 kvar som är online så brukar jag gå och lägga mig, innan jag blir ensam. x)

8 okt, 2011 15:25

Glittra
Elev

Avatar


Haha! Det låter som en rätt bra metod. x) Ska lätt prova den nästa gång! Man vill ju inte vara den som sitter sist kvar och ser dum ut, typ. (a) Vilket jag blev igår. .__.'

8 okt, 2011 15:26

tyri
Elev

Avatar


jag brukar vara inne på mugglis via mobilen i prinsip hela natten, men när jag blir helt ensam brukar jag lägga mig.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

24 nov, 2011 17:21

childhoodlight
Elev

Avatar


24 nov, 2011 17:42

Forum > Off Topic > Nattugglor hitåt!

Du får inte svara på den här tråden.