Kramdagen 2011 20 Oktober
Forum > Off Topic > Kramdagen 2011 20 Oktober
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Den 20 oktober 2011 är det kramdagen. Då ska du ge en kram till en eller flera personer. Det kan vara till någon i familjen, en person du gillar, vänner osv. Kanske vill du ge din hund eller katt en kram, vem vet. Bara du ger en kram." - Skaparen av evenemanget på FB
Som rubriken säger så är det kramdagen den 20 oktober, så då kanske du kan ge en kram till någon här på mugglis, din lärare eller skapa ett event i skolan där alla ska krama minst 2 personer under hela dagen? Vad som helst, så länge vi uppmärksammar denna dag! Jag tycker vi mugglisar ska uppmärksamma denna dag med en liten kram-fest här i tråden, skicka kramar till andra mugglisar, chilla i denna tråd och bara kramas! Så, vilka är på?? 7 okt, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Hm... Jag tror att jag ska fira kramdagen till den 22:e istellet. Då är det mugglisträff i malmö igen. Massvis med människor att krama! =D
7 okt, 2011 22:21 |
|
Luna 1
Elev |
7 okt, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
Ohno. D: *Gömma mig bakom en sten... Eller nått.* Jag antar att alla du känner kommer vara ihjälkramade när den 20:e är över? =D 7 okt, 2011 22:41 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag firar kramdagen varje dag, det är väl okej det med va?
eeeh, kanske inte varje dag men hade jag haft möjligheten till det så LÄTT! Kramade en vän idag och brukar kramas med en kudde eller en filt om kvällarna när det är filmdags. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 okt, 2011 22:51 |
|
Danzi
Elev |
7 okt, 2011 23:00 |
|
MonsterCookie
Elev |
Wiie, kramar! Såklart man e på! :33
wolfstar deserved better. 7 okt, 2011 23:01 |
|
Borttagen
|
Yaay, Kramdagen :3
7 okt, 2011 23:17 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
7 okt, 2011 23:19 |
|
ikka
Elev |
8 okt, 2011 10:27 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen