Jag tyckte jag såg ------ idag!
Forum > Off Topic > Jag tyckte jag såg ------ idag!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Ja, här skriver ni om ni tyckte ni såg någon mugglis medlem idag/igår för tusen år sedan! Allt räknas!
Haha, idag var det någon elektriker i vårt klassrum och jag svär att det var pandans tvillingbror
Tumblr.
7 okt, 2011 18:11 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Va, för samma sak var det med mig. PANDAN kanske till och med är en trilling.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
7 okt, 2011 18:15 |
|
Luna 1
Elev |
^ LÄÄÄSKIGT! Men jag hoppas det inte var pandan för jag och mina kompisar var totallt weird och dansade runt deras elbil och dem såg oss..
Tumblr.
7 okt, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2011 19:33 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
det är läskigt, men jag får för mig att jag har sett till Li på lidingö och vid ropsten då och då o.o
fast det är väll inte så konstigt, det där där hon håller hus 7 okt, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hahah wtf! :d Våran vikarie såg typ exakt ut som dig.. XD 7 okt, 2011 20:31 |
|
Knizzlare
Elev |
För några dagar sen tyckte jag nästan att jag såg childhoodlightoch Elderwand! :o Fast jag är 99,9% säker också på att det inte var dom
![]()
7 okt, 2011 20:32 |
|
Borttagen
|
Tja har jag nämnt att jag jobbar som elektriker? ^_~
7 okt, 2011 20:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen