Trollstavar...
Forum > Harry Potter > Trollstavar...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salle
Elev |
7 okt, 2011 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salle: Har någon tips på hur man gör egna trollstavar? men letar upp en pinne i skogen eller en park, täljer till den lite och vips har man en trollstav eller så letar man upp lite rundstav, filar till den, färgläger den och vips har du en trollstav 7 okt, 2011 17:32 |
|
Salle
Elev |
7 okt, 2011 17:39 |
|
Alfrida
Elev |
Skrivet av Salle: Det kan man också tälja Man har ju saker som snurrar runt den... hogwartsforever!!t 7 okt, 2011 17:43 |
|
Dramione99
Elev |
Det är riktigt kul att tälja stavar!
7 okt, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
Hämtar en pinne i skogen
7 okt, 2011 18:08 |
|
Borttagen
|
för att på mönster på den kan du ju använda en lim pistol och göra mönstret med. sen e det ju bara att måla
17 dec, 2011 15:43 |
|
gjerua
Elev |
17 dec, 2011 15:46 |
|
blablablaa
Elev |
Jag har gjort två trollstavar, då har jag tagit en pinne från typ träslöjden, ni vet, och gjort den spetsig längst upp, och sen använt massa verktyg så att man t.ex får böjar osv
sen målat den^^ Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 17 dec, 2011 17:47 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 17 dec, 2011 17:56 |
Forum > Harry Potter > Trollstavar...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen