Häst tråden(tillåtet?)
Forum > Off Topic > Häst tråden(tillåtet?)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
matildamilton
Elev |
Vill snacka häst med någon
6 okt, 2011 20:37 |
|
Noctum
Elev |
6 okt, 2011 20:51 |
|
Elderwand
Elev |
6 okt, 2011 21:05 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Jag! : DD
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 6 okt, 2011 21:09 |
|
Mandy Diamond
Elev |
6 okt, 2011 21:33 |
|
Danzi
Elev |
Suure! Jag kan ju då säga att jag hade ridlektion idag
Bild på mig och Pinnochio idag haha. Han ser ju.. lagom glad ut + röda ögon x) ![]() Nästa vecka är det hoppning, tagga!! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
6 okt, 2011 21:36
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 6 kl. 21:43
|
|
mais
Elev |
Of course my horse! xD
Har inte ridit på två veckor, varit sjuk I'm sure I'm a wizard, my Hogwarts letter is just a few year late... 6 okt, 2011 21:38 |
|
MonsterCookie
Elev |
wee, hästsnack :'D Jag red igår ^^ Det var hoppning, och jag var jättetaggad... Sen såg jag att jag hade fått en av stallets segaste hästar <.< Men jag tog det som en utmaning, och det gick ssiiitbra! :'D Både jag och Moki (hästen) hade askul, och vi var de som fick upp bäst fart, lol. Hade spö, men behövde inte använda det, skööönt :'D
wolfstar deserved better. 6 okt, 2011 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen