gSm?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
walterr
Elev |
yea.
Har ni gSm? Isf, vad heter ni där? jag heter walterrrvoxdure, skicka mig en uggla om ni har lust. c: 6 okt, 2011 19:58 |
|
Eldboll
Elev |
Padam heter jag där!
6 okt, 2011 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen