Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om du skule vara nån i hp vem skule du vara

Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara

1 2 3 ... 15 16 17
Användare Inlägg
gabbe
Elev

Avatar

+2


jag skule vara weasleys

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Flegacy-cdn.smosh.com%2Fsmosh-pit%2F112010%2Fron-slug.gif

6 okt, 2011 18:35

Borttagen

Avatar

+1


våldemårt

6 okt, 2011 18:37

Borttagen

Avatar


Ginny- Smart, snygg, populär, och bra på quiddich

6 okt, 2011 18:38

Fang
Elev

Avatar


Vem av dom. Dom har ganska olika personligheter. Percy = allvarlig, tvillingarna = skojiga. Själv är jag faktiskt ingen anning.

6 okt, 2011 18:38

LukasJ
Elev

Avatar

+1


kanske lord voldermort

nu viner vi ravenclaw

6 okt, 2011 18:38

Sue
Elev

Avatar


Jag skulle vilja vara Hermione Granger

"Soon we all must face the choice between what is right and what is easy" - Albus Dumbledore suetopia.tumblr.com

6 okt, 2011 18:47

Borttagen

Avatar

+1


Bellatrix skulle jag vilja va...

6 okt, 2011 18:48

Fang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bellatrix skulle jag vilja va...
En galen mördare!?

6 okt, 2011 18:54

gabbe
Elev

Avatar


bellatrix hahaha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Flegacy-cdn.smosh.com%2Fsmosh-pit%2F112010%2Fron-slug.gif

6 okt, 2011 18:55

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Fang:
Skrivet av Borttagen:
Bellatrix skulle jag vilja va...
En galen mördare!?
Jaa, ibland är det kul att va den onda

6 okt, 2011 18:57

1 2 3 ... 15 16 17

Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara

Du får inte svara på den här tråden.