om du skule vara nån i hp vem skule du vara
Forum > Harry Potter > om du skule vara nån i hp vem skule du vara
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gabbe
Elev |
6 okt, 2011 18:35 |
|
Borttagen
|
våldemårt
6 okt, 2011 18:37 |
|
Borttagen
|
Ginny- Smart, snygg, populär, och bra på quiddich
6 okt, 2011 18:38 |
|
Fang
Elev |
Vem av dom. Dom har ganska olika personligheter. Percy = allvarlig, tvillingarna = skojiga. Själv är jag faktiskt ingen anning.
6 okt, 2011 18:38 |
|
LukasJ
Elev |
kanske lord voldermort
nu viner vi ravenclaw 6 okt, 2011 18:38 |
|
Sue
Elev |
Jag skulle vilja vara Hermione Granger
"Soon we all must face the choice between what is right and what is easy" - Albus Dumbledore suetopia.tumblr.com 6 okt, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
Bellatrix skulle jag vilja va...
6 okt, 2011 18:48 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Borttagen: En galen mördare!?Bellatrix skulle jag vilja va... 6 okt, 2011 18:54 |
|
gabbe
Elev |
6 okt, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
Jaa, ibland är det kul att va den onda
6 okt, 2011 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen