Steve Jobs
Forum > Off Topic > Steve Jobs
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
6 okt, 2011 02:38 |
|
Mandy Diamond
Elev |
6 okt, 2011 06:34 |
|
soratanaka
Elev |
Känns hemskt ju. Dels för att han var en slags förebild på nåt sätt, och dels för att han dog av samma orsak som min far.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 6 okt, 2011 06:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Någon skrev "iSAD". Jag hakar på den trenden idag - Steve och jag delade trots allt på samma födelsedag.
(Men heeeey, jag har varit ute 16 dagar till sjöss och kommer hem till ett fyrtiotal "Rip Steve Jobs-fb-statusar" och gula höstlöv som ligger mosade på vägarna - när jag lämnade Göteborg senast så fanns det fortfarande gröna löv på träden. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 okt, 2011 10:25 |
|
Margaret
Elev |
Det är r.i.p. Meddelanden överallt på facebook. Känns som. att jag är den enda som behövde kolla upp vem människan var. Vila i frid, hur som helst.
Nu har ut ändrat det här inlägget flera gånger. Alla konstiga fel som kan finnas beror på min mobils T9. ![]()
6 okt, 2011 11:15
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 6 kl. 13:44
|
|
Parseltongue
Elev |
6 okt, 2011 11:27 |
|
Danzi
Elev |
Känner mig hemsk som först inte visste vem Steve Jobs var. Jag loggade in på facebook nyss och såg flera statusar där det stog R.I.P Steve. Jag bah: Vilken Steve? Vem är det? Sen sökte jag på hans namn och då fatta jag vem det var.
R.I.P ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
6 okt, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
R.I.P
6 okt, 2011 14:43 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
6 okt, 2011 15:54 |
|
scarhead
Lärare |
6 okt, 2011 16:05 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen