Kunna ge bort pengar?
Forum > Mugglarportalen > Kunna ge bort pengar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nanyria
Elev |
Skulle vara kul att kunna ge bort galleoner osv, jag tänker mest för att man skulle kunna ha det då som belöning om man håller någon tävling :3
10 sep, 2010 22:09 |
|
almis
Elev |
jaa! vad kul!
Only one can live forever... AND THAT'S ME! 10 sep, 2010 22:14 |
|
Nanyria
Elev |
Jag tycker det skulle vara det, ja! Finns det möjlighet att fixa det?
10 sep, 2010 22:58 |
|
almis
Elev |
Skrivet av Nanyria: hoppas det!Jag tycker det skulle vara det, ja! Finns det möjlighet att fixa det? Only one can live forever... AND THAT'S ME! 10 sep, 2010 23:05 |
|
Cyachi
Elev |
Jag tycker att det skulle vara en rätt onödig funktion, just nu iallafall.
I så fall vore det roligare att kunna byta kort med varandra osv. 10 sep, 2010 23:06 |
|
Oskan
Elev |
Då är det ju en annan sak väl? Då är det ju en tävling...
"May the force be equal to mass times acceleration" 10 sep, 2010 23:29 |
|
Nanyria
Elev |
Oskan, hur menar du?
10 sep, 2010 23:49 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Cyachi: Jag tycker att det skulle vara en rätt onödig funktion, just nu iallafall. I så fall vore det roligare att kunna byta kort med varandra osv. Ja byta kort ♥ ![]()
11 sep, 2010 08:25 |
|
sabiiiinee
Elev |
ja tycker man ska kunna byta kort
men man skulle kunna ge bort pengar som du sa men om man vinner pengar och så så vill man (ja ialla fall) inte ge bort dom Gryffindor<3<3 12 sep, 2010 09:35 |
|
parkinson123
Elev |
det skulle vara kul om man kunde spela något spel mot varandra och den som vann .. fick en utsatt summa pengar från motståndaren
![]()
12 sep, 2010 12:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen