Skapa ny användare???
Forum > Off Topic > Skapa ny användare???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Asså jag kan inte bestämma mig om jag ska göra en ny användare med ett annat elevhem och ett finare namn, eller ej.
1. Jag känner nu att jag hör hemma mer i Hufflepuff (gillar förstås Gryff. också), men jag kom där (Hufflepuff) på Pottermore, och på mugglis test kunde jag inte bestämma mig för vilket svar jag skulle ta på en fråga som avgjorde allt. Tog då Gryffindor. 2. Jag tycker jag borde tänkt mer på valet av användarnamn. Tycker det låter lite... trist bara! 3. Jag vill i.o.f inte förlora min fina drake ( ♥ ) eller mina sparpengar... Gaah!! Help me Mugglis... 5 okt, 2011 19:34 |
|
Minidjuret
Elev |
Stanna där du är, du hör hemma där
Eller jag kände så, kom i hufflepuff här och i rawenclaw på pottermore. Jag hör hemma i hufflepuff^^ 5 okt, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
pottermore testet är inte riktigt sant. men om du känner dig hemma hos hufflepuff borde du antagligen byta :] det finns alltid nya drakar här i livet.
5 okt, 2011 19:38 |
|
Katla
Elev |
1. Den frågan avgör inte allt. Jag kryssade i ett annat elevhem än Hufflepuff, and look where I am?
2. Jao.. 3. Det kan jag förstå. Gör som du vill. ;] (Jag vet, jag är mycket till hjälp, va?) Jag vet faktiskt inte. Jag har inte sett dig så mycket förut, så jag kan inte välja något att svara, sorry! ♏︎ 5 okt, 2011 19:40 |
|
mican00
Elev |
man behöver inte göra en ny användare i ett annat elevhem bara för att man kom där på pottermore.
gällande ditt namn så kan du ju skapa en ny användare fast behålla den du har nu också och vara inne på båda. om du kommer långt på den nya och så så kan du ju bara vara inne på den ![]()
5 okt, 2011 20:07 |
|
Elley
Elev |
^
"9. Det är en medlem per person som gäller på MugglarPortalen. Man får alltså inte registrera flera användare." Om hon vill ha en ny måste hon ta bort denna
http://nouw.com/ellenfelixson/
5 okt, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Tack ni
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm I början var jag nöjd med Gryffindor, men så började jag tänka om jag skulle tagit Hufflepuff istället. Tänkte att om jag kom i huff. på PM skulle jag byta (tyckte faktist testet där var gaaaanska bra, inte sämre än andra). Katla: Det var inte frågan "Vilket elevhem...", utan den om skolan!! 5 okt, 2011 20:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen