o: Ingen Willy?!
Forum > Off Topic > o: Ingen Willy?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
VA? Vad är det jag ser?! Inga forum om Willy Björkman D:
Du kan vara lugn Willy, här kommer ett forum om dig. 8D Vilka här gillar Willy Björkman? Och våga inte fråga vem han är, alla ska veta det! Det borde vara lag på det... 4 okt, 2011 22:37 |
|
adliitam
Elev |
4 okt, 2011 22:41 |
|
leumas vän
Elev |
4 okt, 2011 22:41 |
|
Hotissue
Elev |
HAHAAHAH googlade.. Varför skulle någon ens veta vem han är? :'(
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
4 okt, 2011 22:47 |
|
kinshaw
Elev |
5 okt, 2011 00:53 |
|
Luna 1
Elev |
5 okt, 2011 06:46 |
|
Borttagen
|
Willy Björkman....är det han i Bygglov? x)
5 okt, 2011 07:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: haha han är ganska söt faktiskt This incredibly much, hah! 5 okt, 2011 07:18 |
|
ikka
Elev |
5 okt, 2011 07:56 |
|
mican00
Elev |
5 okt, 2011 08:00 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen