I'M BACK! (Väldigt tidigt.. but whatever!)
Forum > Off Topic > I'M BACK! (Väldigt tidigt.. but whatever!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
I AM BACK IN TOWN! Okej ingrorera det. JAG ÄR TILLBAKA! Ja! Och det kanske ni tycker är udda, och jag det är det men idag fick jag en besked så skinande som solen, VI SKA BARA HA TRE LÄXOR I VECKAN I nåGRA VECKOR FRAMÅT!
Jag blev så glad att jag nästan började gråta. (Nej, jag överdriver INTE) So, ANYWAY! Jag har inte varit borta så länge att ni skulle ha saknat mig, MEN GOD PEOPLE, I MISSED YOU SO MUCH!
Tumblr.
4 okt, 2011 19:50 |
|
Salazar1
Elev |
I'd miss you to Lunis!!!!
Me vi snackade ju idag Welcome back Slytherin Pride 4 okt, 2011 19:50 |
|
Fang
Elev |
Välkommen tillbaka!!
4 okt, 2011 19:51 |
|
Ida S
Lärare |
Klart du var saknad! Det var tomt att inte se ditt namn i trådarna. Gud vad kul att du är tillbaka!!
"we live together, and harry does all the cooking." 4 okt, 2011 19:53 |
|
Enchanted
Elev |
4 okt, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
Nu blir Linn glad! Hon har verkligen saknat dig kan jag säga.
4 okt, 2011 19:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
YEEES! VAD KUL
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 okt, 2011 20:02 |
|
Luna 1
Elev |
Thank you! OH GUD! Det är så underbart att vara tillbaka! Bara att se era underbara medlemsnamn får mig tårögd. (NEJ JAG ÖVERDRIVER INTE)
Tumblr.
4 okt, 2011 20:04 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
4 okt, 2011 20:05 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
4 okt, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen