iPhone 5
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks-nea1
Elev |
Hittar inget forum med detta som "ämne" men om det finns så avada kedavra på detta
Jag och min syrra sitter och väntar på "premiären" av den ny iPhone (iPhone 5). www.Macworld.se sitter vi och uptaderar men har lagt av nu väntar nog tills imorgon. Har någon tänkt att handla iPhone 5??? Vill men tror inte kommer få, det är snarare en dröm som inte kommer att gå i uppfyllelse
4 okt, 2011 19:46 |
|
Fang
Elev |
Finns det nå nya coola funktioner i Iphone 5?
4 okt, 2011 19:48 |
|
Tonks-nea1
Elev |
4 okt, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
nääe jag tyckte inte om den :O
4 okt, 2011 19:57 |
|
childhoodlight
Elev |
ALLTSÅ no offense to anyone... men vad är grejen med iPhone? Det kommer nya modeller GÅNG på GÅNG och det blir bara dyrare och dyrare :-( why liksom
4 okt, 2011 20:11 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av childhoodlight: ALLTSÅ no offense to anyone... men vad är grejen med iPhone? Det kommer nya modeller GÅNG på GÅNG och det blir bara dyrare och dyrare :-( why liksom iphone's är överskattat och jag håller med Jasmin i varje ord hon säger. Fattar inte grejen med iphone's?! *suck*
4 okt, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Det kommer ju nya mobiler hela tiden, jag har velat ha en iPhone ett bra tag nu men nu vet jag inte längre. Vad är egentligen meningen med att ha en sådan mobil? De finns miljoner funktioner, men egentligen behöver man ju inte dem!
Nej, jag nöjer mig med min älskade Htc Smart ♥. 4 okt, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av childhoodlight: ALLTSÅ no offense to anyone... men vad är grejen med iPhone? Det kommer nya modeller GÅNG på GÅNG och det blir bara dyrare och dyrare :-( why liksom iphone's är överskattat och jag håller med Jasmin i varje ord hon säger. Fattar inte grejen med iphone's?! *suck* Jag fattar inte heller riktigt "grejen" med dem, men jag tycker absolut inte att det är något fel på dem. Jag har själv en och tror verkligen inte att jag skulle kunna komma tillbaka till en standardmobil utan touch och så, men jag tycker heller inte att man måste upgradera med nya modeller hela tiden. Jag har en iPhone 3G och jag är inte helt "gaaaahh, jag måste ha en iPhone 4!" som typ alla andra i min omgivning är. När alla "coola" kommer och frågar: "Har du en iPhone 3G bara?" och viftar med sina nyaste modeller så säger jag helt oberörd: "Ja, jag har haft den sedan sommaren 2010 till skilnad från er som byter varannan dag, typ." Okej, lite off Topic, men aa. 4 okt, 2011 20:24 |
|
evut
Elev |
Har en 3gs och är nöjd, dock så är jag lite av en mobilnörd och skulle tycka att det va kul att ha den vassaste mobilen som finns. :3
Men jag är INTE beredd att betala så mycket. Min 3gs kommer kosta sammanlagt 4500 på 2 år, och då har jag räknat in sms, surf och "ringning".
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
4 okt, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: ALLTSÅ no offense to anyone... men vad är grejen med iPhone? Det kommer nya modeller GÅNG på GÅNG och det blir bara dyrare och dyrare :-( why liksom håller med. allt blir bara för mycket. till exempel hade apple redan gjort iphone 4 innan iphone 3g, men allt handlar ju om pengar nu för tiden. jag irriterar mig på folk med 3g versionen som säger att dom har en gammal mobil 4 okt, 2011 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen