Hur skulle era kompisar beskriva er?
Forum > Off Topic > Hur skulle era kompisar beskriva er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja, hur skulle era kompisar beskriva er och tycker ni det stämmer?
Om ni inte vet, kan ni ju gissa. Skulle vara roligt att veta det, det är ju inte exakt samma sak som när man beskriver sig själv. Förlåt om det redan finns en sånhär tråd... Jag skriver i punktform, för det tycker jag är enklast. Nå, mina kompisar skulle beskriva mig som: -oförutsägbar för det mesta (håller med) -smart (nå, vad ska man säga, sådär...) -omtänksam (ja, typ) -udda (det är mitt motto!) -kan vara rätt irriterande när hon vill (ja, kan göra det med avsikt) -lika smart som kuratorn när det gäller den sociala delen av människan (håller inte med) -får en att skratta (nå, ja) -bra på kreativa ämnen (håller med) Ja, det var en liten del, inte så exakt, men det blir kul att veta nåt om alla andra. 4 okt, 2011 18:23 |
|
Enchanted
Elev |
-Citatmaskin (det fanns i min ordlista, wierd o.O)
-Väldigt rolig och random(de brukar skratta åt det jag säger iaf, so I guess so) -Tjötar om saker hon stör sig på, very much -Översnäll(det här håller jag verkligen inte med om, men jag får höra det dagligen av en kompis o.o) -Är inte rädd för att driva med sig själv -bra lyssnare(jag älskar att leka psykolog lol xD) -Daren Criss missbrukare (It's true ♥ ) 4 okt, 2011 18:32 |
|
Borttagen
|
* Överdrivet användande av "supermegafoxyawsome"
* Gaaaaalet Jedward fan! * Missbrukare av textrader från Jedward låtar när det inte passar.. * Pluggaren som inte klarar sig utan choklad 4 okt, 2011 18:37 |
|
superman
Elev |
- snackar om Harry Potter och Tom Felton överdrivet mycket
- kort - rolig - för jävla konstig - smart/logisk - lite blåst - typ "psykolog" - glad - envis - impulsiv - har alltid tovigt hår 4 okt, 2011 18:40
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 4 kl. 18:45
|
|
Borttagen
|
Oj? Beror nog på vem man fråga men ungefär så här:
*För mycket HP nörd *Rolig *Smart ( eller i alla fall en av mina kompisar) *Glad *Lång *Röd hårig *Musikalisk *Sjunger HP in 99 min för mycket xD 4 okt, 2011 18:43 |
|
expelliarmus
Elev |
4 okt, 2011 18:55 |
|
Borttagen
|
folk som vill tillägga något är det bara att säga till :]
-jävligt random (jag ställer tydligen konstiga frågor) -moviegeek -lidingö fobi -musik nörd -kramälskare -seriegeek -musikalisk -quote geek -stolt harry potter fan -social -pratgod -spammgod -busig -kreativ -snäll -person att lita på jag ska mer fråga imorgon 4 okt, 2011 19:05
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 10:31
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: folk som vill tillägga något är det bara att säga till :] -moviegeek -lidingö fobi -musik nörd -kramälskare -seriegeek -quote geek -stolt harry potter fan -social -pratgod -spammgod -busig -kreativ -snäll -person att lita på jag ska fråga imorgon *host, host* du glömde: GUDDINA AV AWESOMENESS OCH AS SNYGG Själv är jag enligt avifors... Ambitiös mystisk ball kort smart evil helpfull greatawesomefriend 4 okt, 2011 19:13
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 4 kl. 19:49
|
|
Borttagen
|
Jag ska fråga dom hur jag är.
Ni får svar imorgon. 4 okt, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Okej några av mina vänner, som känner mig bäst, från natur beskrev mig med bland annat dessa ord:
Psykopat (Fråga mig inte) Slapp Utåtriktad Rolig Ogge (mitt smeknamn) Trevlig Vet inte riktigt hur tjejerna skulle ha beskrivit mig(hade bra kontakt med dem, men inte lika bra), men ta bort det översta och ja, deras beskrivning skulle vara där + något annat, förmodligen. ^^ 4 okt, 2011 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen