Angående min skola ( Naturbrusk)
Forum > Off Topic > Angående min skola ( Naturbrusk)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Severus10
Elev |
Hejsan jag går 4 året på naturbruksgymnasiet i burträsk.
Nu är det så här att de äger en Ponny som heter Ripadals Rapp. Men nu står han inte på skolan utan på en gård i Medle. Och idag helt plötsligt fick jag veta att ägaren av gården kanske tänker få köpa Rappen. Men mina lärare hade ju lovat mig att få köpa Rappen om de skulle sälja honom. Så hur ska jag göra? 3 okt, 2011 21:54 |
|
Margaret
Elev |
Konfrontera dem. Fråga dem om det är sant att Rappen ska säljas, och fråga dem rakt ut varför de inte sagt till dig att han är till salu.
![]()
3 okt, 2011 21:59 |
|
Severus10
Elev |
Men de sa det i morse.
Genom telefon. Jag praktiserar i 3 dagar och är i Medle två dagar. 3 okt, 2011 22:00 |
|
Margaret
Elev |
3 okt, 2011 22:06 |
|
Severus10
Elev |
Jag är så blyg genom telefon.
Jag vågar inte säga till då. Öga mot öga kan jag vara hur tuff som helst mot nästan vem som helst. Men genom telefon så kan jag inte det. 3 okt, 2011 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen