Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Angående min skola ( Naturbrusk)

Forum > Off Topic > Angående min skola ( Naturbrusk)

Användare Inlägg
Severus10
Elev

Avatar


Hejsan jag går 4 året på naturbruksgymnasiet i burträsk.
Nu är det så här att de äger en Ponny som heter Ripadals Rapp.
Men nu står han inte på skolan utan på en gård i Medle.
Och idag helt plötsligt fick jag veta att ägaren av gården kanske tänker få köpa Rappen.
Men mina lärare hade ju lovat mig att få köpa Rappen om de skulle sälja honom.
Så hur ska jag göra?

3 okt, 2011 21:54

Margaret
Elev

Avatar


Konfrontera dem. Fråga dem om det är sant att Rappen ska säljas, och fråga dem rakt ut varför de inte sagt till dig att han är till salu.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

3 okt, 2011 21:59

Severus10
Elev

Avatar


Men de sa det i morse.
Genom telefon.
Jag praktiserar i 3 dagar och är i Medle två dagar.

3 okt, 2011 22:00

Margaret
Elev

Avatar


Okej. Men varför inte bara fråga dem varför du inte blev erbjuden först om de lovat dig det?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FA4pNvfLGTX4m4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.giphy.com%2FNVajf6YGEC9nW.gif

3 okt, 2011 22:06

Severus10
Elev

Avatar


Jag är så blyg genom telefon.
Jag vågar inte säga till då.
Öga mot öga kan jag vara hur tuff som helst mot nästan vem som helst.
Men genom telefon så kan jag inte det.

3 okt, 2011 22:08

Forum > Off Topic > Angående min skola ( Naturbrusk)

Du får inte svara på den här tråden.