Scrollbox?
Forum > Off Topic > Scrollbox?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Busifina
Elev |
Kan man ha scrollbox på profilen här, och isf, kan ngn maila koden till mig? Skulle bli glad då!
Hellu! 3 okt, 2011 16:09 |
|
soratanaka
Elev |
html-koder på sån nivå funkar väl inte här?
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 okt, 2011 16:59 |
|
Tonks-nea1
Elev |
3 okt, 2011 18:54 |
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 okt, 2011 19:00 |
|
Tonks-nea1
Elev |
^Tack
______________ Hm.... tror inte att man kan ha det på mugglis
3 okt, 2011 19:06 |
|
soratanaka
Elev |
Går ej att ha, </> fungerar inte. De html-möjligheter vi har är de som finns här till höger [/] osv.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 3 okt, 2011 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen