Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fred och George

Forum > Harry Potter > Fred och George

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


I bland tycker jag Fed och George är lite FÖR
roliga.
jag håller på att dö i bland, kens det som i allafal

3 okt, 2011 15:45

Ms.Riddle
Elev

Avatar


Om du blir jagad av Voldemort ( ) måste du springa fortare än Snape när han ser ett schampo!
-Fred & George

...eller nåt

3 okt, 2011 15:54

Borttagen

Avatar


^
Vilken bok kommer det ifrån?

3 okt, 2011 16:03

Nymphadora Tonks!
Elev

Avatar


Jag kan aldrig sluta skratta när jag läser något dom har sagt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2Fb3mywk.gif

3 okt, 2011 16:07

Hanna Black
Elev

Avatar


Jag älskar verkligen Georgeoch Fred!! ♥ (spoiler) RIP Fred

Det är vi ´konstiga` personer som gör världen roligare

8 aug, 2012 11:06

Forum > Harry Potter > Fred och George

Du får inte svara på den här tråden.