Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

favorit film

Forum > Off Topic > favorit film

Användare Inlägg
axel
Elev

Avatar


jag har set många bra jag vet inte vilken min favorit film är

2 okt, 2011 12:18

Hannaleah
Elev

Avatar


Harry Potter och dödsrelikerna(båda delarna)

2 okt, 2011 12:21

axel
Elev

Avatar


alla harry potter är bra min favorit är 1,4,7,8

2 okt, 2011 12:23

Dagan Silverhawk
Elev

Avatar


Mina favoritfilmer är rovdjuret 1-2,AvP 1-2,Sagan om ringen triologin,Harry Potter 1-7,underworld 1-2,Van Helsing med mera som sagt jag kan räkna upp många fler men jag tror nog de här får räcka så länge.

5 okt, 2011 06:35

Luna 1
Elev

Avatar


Stolthet och Fördom.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

5 okt, 2011 06:45

Borttagen

Avatar


jag tycker om inception, catch me if you can och andra bra filmer med grym musik.
men annars är det dom flesta marvel filmerna. helt ärligt är vissa kass

5 okt, 2011 07:12

Greenbloodyrose
Elev

Avatar


Harry Potter filmerna tycker jag är jättebra
Jag gillar skräkfilmer som Ghostship och My Bloody Valentine
Jag gillar också Eragon (Saphira är så söt när ho när liten att man nästan svimar)
Van Helsing är också en av favoriterna (jag är galen i vamyrer)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F2f1e7eaa368499d7ef9440e02e81b849%2Ftumblr_nmdboxKVBg1qfbxrro1_500.gif

12 okt, 2011 20:27

Borttagen

Avatar


Hachiko - En vän för livet ♥

Om jag någon gång skaffar en hund när jag blir större, ska den heta just Hachiko ♥

12 okt, 2011 20:28

cannedcorn
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hachiko - En vän för livet ♥

Om jag någon gång skaffar en hund när jag blir större, ska den heta just Hachiko ♥


Är inte det en sån film man bölar sönder av? ;___; Min kompis säger att jag måste se den, men jag klarar inte snyftfilmer :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lmfgl0PDiO1qgwefso1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs2.favim.com%2Forig%2F28%2Fawesome-daenerys-targaryen-emilia-clarke-game-of-thrones-Favim.com-238110.gif

12 okt, 2011 20:34

Jegli
Elev

Avatar


jag har också extremt svårt att bestämma en favvofilm. Det finns så många otroligt bra!!!

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

12 okt, 2011 20:42

Forum > Off Topic > favorit film

Du får inte svara på den här tråden.