Har du sett ugglor på riktigt?
Forum > Off Topic > Har du sett ugglor på riktigt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det har jag, när jag var hos farmor, det var en mamma och 2 ungar. Ungarna var såå söta.
En gång stog jag under grenen där ena ungen satt och den tittade ner på mig med sina stora ögon. Det var magiskt. Har du sett några ugglor på riktigt? 1 okt, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Någong gång på något zoo kanske, har ingen aning. :c
1 okt, 2011 19:57 |
|
Roretta
Elev |
JA, EN, PÅ MIN TOMT, DEN SKRÄMDE LIVET UR MIG
Sen bastukväll, går ut i mörkret, hör något ljud, lyser med ficklampa, stora lysande ögon = pissar på mig Berits hand touched fried chicken. /proud 1 okt, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
Brukar det finnas ugglor på zoo?
1 okt, 2011 19:58 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Brukar det finnas ugglor på zoo? Oftast inte. :> Svar till TS: Ja det har jag faktiskt! Det finns en skog nära mig och där bor det ugglor, yeye.
1 okt, 2011 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 1 kl. 19:59
|
|
leumas vän
Elev |
1 okt, 2011 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 1 kl. 21:02
|
|
Solu
Elev |
1 okt, 2011 20:02 |
|
IamAK
Elev |
ja, såg en som liknade hedwig på en djurpark. såg andra ugglor också men minns just den xD
1 okt, 2011 20:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 1 kl. 22:06
|
|
Borttagen
|
Jupp, minns att jag var väldigt liten, och förstås på zoo/djurpark ^-^
1 okt, 2011 20:10 |
|
Danzi
Elev |
1 okt, 2011 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen