Hobbyn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad har ni för hobbyn?
Själv har jag ridigt i ca. fem år. Också gillar jag att rita, läsa, data, fota och att mysa på soffan eller med min hund. (En Fazer-mjölkchoklad rad i handen gör stunden perfekt!!) 30 sep, 2011 15:38
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-30 kl. 16:58
|
|
GinnyOlivia
Elev |
30 sep, 2011 15:39 |
|
Roretta
Elev |
Att rita! Snart tre år tror jag...
www.sabuukishi.deviantart.com Berits hand touched fried chicken. /proud 30 sep, 2011 15:43 |
|
Borttagen
|
Att sova!
30 sep, 2011 15:47 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Att sova! this ...nej men mina hobbys får väl vara träning & fotografering, I guess!
30 sep, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
Doing random things.
30 sep, 2011 16:05 |
|
Borttagen
|
Men tusan då! :c
För övrigt måste väl en hobby vara att jag går på bild och form, och har gjort det i... Lite mer än sex år. 30 sep, 2011 16:12 |
|
Borttagen
|
det skriker filmgeek över hela mig.
jag kan spendera timmar att kolla igenom imdb.. :'$ 30 sep, 2011 16:13 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: det skriker filmgeek över hela mig. jag kan spendera timmar att kolla igenom imdb.. :'$ This!
30 sep, 2011 16:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det skriker filmgeek över hela mig. jag kan spendera timmar att kolla igenom imdb.. :'$ you took the words out my mouth 30 sep, 2011 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen