Spelat någon HP låt?
Forum > Off Topic > Spelat någon HP låt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Losa
Elev |
Har ni spelat någon Harry Potter låt på något instrument?
Själv håller jag för tillfället på att lära mig Hedwig's Theme på piano.. Annars har det tyvärr inte blivit något. Ska också ta mig an något på fiol någon gång. But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them. SilverUnicorn114 @ Pottermore 28 sep, 2011 20:26 |
|
superman
Elev |
Jag kollar noter på en del pianohemsidor ibland, fast dom noterna är alltid så grymt små
28 sep, 2011 20:28 |
|
Danzi
Elev |
28 sep, 2011 20:28 |
|
Elley
Elev |
28 sep, 2011 21:08 |
|
GinnyOlivia
Elev |
ofta du spelar tväflöjt?! Jag också!! Haha, först tycker din kompis att vi är lika, och så spelar vi samma instrument! O.o
On Topic, kan spela Hedwigs Theme, Harrys Wondrous World, Nimbus 2000, A Window to the Past, Hogwarts Hymn, Hogwarts March, Professor Umbridge, Double Trouble m.fl. på flöjten, samt några av dessa + Obliviate på piano. ![]()
28 sep, 2011 21:12 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av superman: Jag kollar noter på en del pianohemsidor ibland, fast dom noterna är alltid så grymt små Kan du spela gitarr? :O Jag har försökt jättemånga gånger, men mina fingrar är för korta eller nåt o.O 28 sep, 2011 21:13 |
|
leumas vän
Elev |
Spela vet jag inte, men jag tycker att jag är ganska hyfsad på att sjunga en del av AVPM och AVPS låtar hehe.
28 sep, 2011 21:15 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av leumas vän: Spela vet jag inte, men jag tycker att jag är ganska hyfsad på att sjunga en del av AVPM och AVPS låtar hehe. THIS! Haha, nä jag ska nog inte ställa upp i idol om jag säger så... 28 sep, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
Piano, flera stycken
28 sep, 2011 21:18 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av leumas vän: Spela vet jag inte, men jag tycker att jag är ganska hyfsad på att sjunga en del av AVPM och AVPS låtar hehe. THIS! Haha, nä jag ska nog inte ställa upp i idol om jag säger så... Vi kankse kan köra en duett på någon mugglisträff? 28 sep, 2011 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen