Peppen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ge mig peppen att vara röd!
Lite flytande pepp. Så skall jag vara modig som ett lejon. 28 sep, 2011 17:31 |
|
Enchanted
Elev |
Det kommer att gå bra Nessilini! Massor av pepp till dig!
28 sep, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
tack!
Det kommer gå fett - och det kommer var anajs när det är över och snart är jag redo! 28 sep, 2011 17:46 |
|
liiiinneaa
Elev |
Lovar att du kommer å klara det, var modig! Prove that you're a real Gryffindor now!
28 sep, 2011 17:52 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack! Det kommer gå fett - och det kommer var anajs när det är över och snart är jag redo! Exactly! You`re awesome! 28 sep, 2011 17:54 |
|
Borttagen
|
liiiinneaa Ja jag klarade halva biten nu i alla fall! Sedan sket det sig men det var inte mitt fel! Så jag skall ta nya tag om en stund.. Nu har jag börjat, så nu är det inte lika svårt!
Enchanted Åh yeah I am! 28 sep, 2011 18:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
May the force be with you hälsar jag och min Yoda-mugg till dig! ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 sep, 2011 19:56 |
|
liiiinneaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: liiiinneaa Ja jag klarade halva biten nu i alla fall! Sedan sket det sig men det var inte mitt fel! Så jag skall ta nya tag om en stund.. Nu har jag börjat, så nu är det inte lika svårt! Enchanted Åh yeah I am! Gud vad bra! 28 sep, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: May the force be with you hälsar jag och min Yoda-mugg till dig! ♥ I will master ♥ Nu är det över, och jag är tusen kilon och ett hög erfarenheter rikare 28 sep, 2011 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen