Hjäälp!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
black_silver
Elev |
Jag har ABSOLUT skrivit mer än 4 inlägg, men det kommer inte upp! vad ska jag göra!!
Heja Ravenclaw! 26 sep, 2011 14:44 |
|
Borttagen
|
Det beror på om du skrivit i lekforumet mycket, då de inläggen inte räknas på samma sätt som dessa inlägg i resten av forumet.
26 sep, 2011 14:45 |
|
black_silver
Elev |
Jaha!! Tack!
Heja Ravenclaw! 26 sep, 2011 14:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen