Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hjäälp!!

Forum > Off Topic > Hjäälp!!

Användare Inlägg
black_silver
Elev

Avatar


Jag har ABSOLUT skrivit mer än 4 inlägg, men det kommer inte upp! vad ska jag göra!!

Heja Ravenclaw!

26 sep, 2011 14:44

Borttagen

Avatar


Det beror på om du skrivit i lekforumet mycket, då de inläggen inte räknas på samma sätt som dessa inlägg i resten av forumet.

26 sep, 2011 14:45

black_silver
Elev

Avatar


Jaha!! Tack!

Heja Ravenclaw!

26 sep, 2011 14:47

Forum > Off Topic > Hjäälp!!

Du får inte svara på den här tråden.